Ford i Volkswagen wprowadzili edycję piłkarską

Published on 23-08-2008

Edycja piłkarska – samochody pomalowane w barwy, logo klubów. Taką strategię przyjęły marki Ford i VW, prezentując specjalną edycję Focusa i Polo. Nikt tak naprawdę nie wie, co kierowało głowami pomysłodawców tego przedsięwzięcia, i jaki ma sens seria takich popularnych hatchbacków, czy aut miejskich, których sprzedaż będzie zapewne liczona w dziesiątkach egzemplarzy. I tak oto Ford zaprezentował specjalną, limitowaną edycję wyżej wspomnianego Focusa, z silnikiem 1.4 pomalowanego w barwy niemieckiego klubu FC Cologne, tymczasem VW pokazał Polo, zadedykowane innemu rzecz jasna niemieckiemu klubowi Werder Bremen.

Oczywiście renoma ma swoją cenę, zatem możemy się spodziewać, że ceny tych modeli napewno nie będą takie same jak aut z fabrycznym, “normalnym” lakierem. Na miejscu potencjalnego nabywcy, takiego modelu zastanowiłbym się kilka razy, zanim podjąłbym decyzję o kupnie takiego samochodu. Myślę, że u nas w Polsce na pewno nie przeszłaby taka opcja. Dajmy na to Fiat wypuszcza limitowaną edycję czarnych Grande Punto sygnowanymi logo Polonii Warszawa. Właściciel chce jechać do znajomych, którzy akurat mieszkają na ul. Łazienkowskiej w Warszawie… stawia dumnie swojego droższego o 10 tysięcy od “zwyczajnych” Grande Punto na parkingu obok stadionu. Następnego dnia do domu musi wracać taksówką, nie dlatego, że za dużo wypił wczoraj, tylko dlatego że samochód został brutalnie zdewastowany przez przykładowo kibiców Legii Warszawa. Myślę, że kibicom Werder’u czy FC Cologne też wystarczyłyby chyba szaliki i czapki z logo swoich ukochanych klubów.

Enjoyed this video?
"No Thanks. Please Close This Box!"