Nowe logo dla Mustanga

Published on 30-08-2008

Tak będzie wyglądało nowe logo, debiutującego w 2009 roku nowego Forda Mustanga. Ford postanowił zmienić emblemat, żeby podkreślić różnicę pomiędzy swoim nowym rumakiem a starszymi kucykami, czy nowy Mustang będzie tego wart?

Mustangi nigdy nie były brzydkie, świetnie nadawały się jako swojego rodzaju baza do dalszych modyfikacji i zmiany jednostki napędowej na większą, za sprawą potężnej komory silnika. Jednak odwieczny problem tych aut to zakręty… prawdę mówiąc samochód z początku był przygotowywany tylko na rynek USA, gdzie nie istnieje takie słowo jak zakręt. Każdy tor wyścigowy ma tam z reguły 1/4 mili długości, jedynie tory do wyścigów NASCAR mają aż dwa zakręty, oba w lewo. Kiedy cudem jakiś Mustang trafił do Europy, inżynierowie Forda wystraszyli się, “spójrzcie, oni mają zakręty! następny kucyk musi umieć skręcać”. Tak zawsze obiecywali, że kolejny model będzie prowadził się i hamował coraz lepiej.

Mimo tej sporo znaczącej wady ludzie na starym kontynencie nadal kupowali Mustangi, spełniając tym samym swoje amerykańskie marzenie, w tym właśnie cały urok posiadania tego auta. Obecnie produkowany model wygląda fenomenalnie, łączy w sobie stylistykę pierwszej generacji tego samochodu z nowoczesnością, nie wiadomo do końca jak będzie wyglądała kolejna generacja, która ma zadebiutować w przyszłym roku. Ford zapewnia, że zmieniają logo by pokazać, że nowy model będzie dużo lepszy od starszych, chcą podkreślić to, że ten jest dynamiczny, że potrafi skręcać.

O samym logo można powiedzieć tyle że Mustang wygląda na zdecydowanie bardziej pewnego siebie, ostrego, szybszego. Lekko przyćmiony chrom, ostrzejsza grzywa, bardziej smukła sylwetka dobrze świadczą o nadchodzącym modelu. Czy w rzeczywistości będzie on mógł z dumą dzierżyć owe logo? Zobaczymy.

    1. Gellardo 31-08-2008

Enjoyed this video?
"No Thanks. Please Close This Box!"